Dag 2 - Kaniner jag haft

Jag har haft en hel del kaniner i mina år så skulle jag skriva om varje kanin så skulle det ta för lång tid.
Tänkte skriva lite kort om två av dom.



Stampe var min första kanin som vi köpte när jag var 5-6 år gammal. En vit brunögd kanin.
På den tiden visste jag inte att vit brunögd var en unik färg utan jag fick kaninen som jag vela ha, en vit med bruna ögon.




Kanel var min första egna kanin. Jag fick ta över henne av min granne som inte hade tid/ork med kaninen.
Jag blev överlycklig och fixade ett ställe att ha henne på och gav henne en massa kärlek!
Kanel var en viltgul dvärgvädur (ev blandras)




Kommentarer
Postat av: frida

sv. Okej tack!:D

2011-12-11 @ 12:28:42
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0