Flyttat

Ledsen för dålig uppdatering, har inte haft tid att blogga.

Idag har jag och hararna flyttat från Borlänge till Gävle. Flytten gick jättebra, dock var det problem igår när vi skulle leta fram transportburarna åt kaninerna.
Jag hade två stycken (Chili och Joshis) så det fattades två. Jag fick i sista sekund låna en tranportbur av en bekant och tyvärr fick jag nöja mig med det.

Så idag satt jag. Maria och Intro på framsäterna, eftersom vi åkte minibuss så var det tre sätet i fram så alla fick ett varsitt. Intro skötte sig sjukt bra, han var inte rädd en enda sekund, hoppade omkring på sitt säte och skulle klättra på oss. Sedan låg han och vilade några stunder också.
Jag är så glad att det gick så bra!

Numera är Intro och Yra innekaniner, de har fått en varsin kompostgallerbur. Intros bur står öppen då han har sprungit lös i mitt rum sedan vi kom upp till lägenheten. Han sköter sig så bra så varför ska han sitta i bur?

Yra däremot har hamnat i tonåren så henne litar jag inte på till 100% just nu, men hon verkar trivas i sin bur.

Korsningarna bor på våran inglasade balkong och de verkar trivas, så goa och härliga.

Nu har Intro lagt sig till rätta under min säng, tror det är sovdags för killen, han ser så trött ut!










Kommentarer
Postat av: sara

Så fin hare!

2012-01-08 @ 14:45:20
URL: http://kaninernas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0