Lista



Joshi eller Qepta's Livrädd med stil som han heter är en harkorsning på ett år.
Han föddes i en kull där det var två ungar, han och hans svarta syster.
Joshi är kastrerad och bor ihop med sin mamma.



Qepta's Chili isabella chan är kaningårdens "gamling".
Hon är född 2006 och har gjort sitt i aveln, numera bor hon tillsammans med sin son från hennes senaste kull.
Chili är en dominant kanin som inte är förtjust att man fipplar med buren när hon är där. Ex, fylla på vatten eller lägga i nytt hö.



PippiAdolfs Rödluvan "Yra" är min första Belgiska hare som kom till gården den 28 september 2011.
Hon är född den 17 maj 2011. Hennes mamma kallas för "Rosalina" och hennes pappa är Tony Montana.
Yra är en sjukt härlig hare, matglad och social. Hon älskar att bli kliad på huvudet.



Intro är det senaste tillskottet i kaningården och kom hit den 31 oktober.
Han är kullbror till Yra och är utav färgen Black and Tan. Det var inte alls meningen att han skulle flytta hit från början, utan planen var att deras pappa Tony Montana skulle flytta hit. Eftersom Tony har börjat bli dålig så vela uppfödaren att jag skulle ta honom. Istället erbjöd han sig Intro då jag hade fått förhoppingar på Tony och jag kan inte bli mer nöjd. Han är en helcool hare.

Dag 1 - En bild på mina kaniner och fakta
Dag 2 - Kaniner jag haft
Dag 3 - Det bästa kaninerna vet
Dag 4 - Det värsta kaninerna vet
Dag 5 - Vad kaninerna får för mat
Dag 6 - Det bästa med att ha kanin
Dag 7 - Det värsta med att ha kanin
Dag 8 - Mina framtida kaninplaner
Dag 9 - Hur jag började med kaniner
Dag 10 - Ett kaninminne
Dag 11 - En kanin som betyder/betytt mest
Dag 12 - Någon "kaninmänniska" som inspierar mej
Dag 13 - Såhär bor kaninerna
Dag 14 - Favoritras
Dag 15 - Kaninbloggar jag följer
Dag 16 - Finaste kaninbilderna
Dag 17 - Bästa kaninresan
Dag 18 - Dröm kaningården
Dag 19 - 5 saker ni inte visste med mina kaniner
Dag 20 - Min första kanin
Dag 21 - hur många kaniner jag haft och fakta om några av dom
Dag 22 - Vad är bäst, ute eller inne kanin?
Dag 23 - Mina övriga djur

Kommentarer
Postat av: sara

Sjukt fina dina harar e! :) Speciellt Yra var fin. :3

2011-12-09 @ 00:27:16
URL: http://kaninernas.webblogg.se/
Postat av: frida

Så finakaniner!:D



Får jag "sno" den listan? :) Så dålig på att komma på listor själv ^^,

2011-12-10 @ 09:47:07
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/
Postat av: sofie

Sjukt fina harar du har!

va med i min tävlig http://tallstigenkaniner.blogg.se/2011/december/tavling-blogglankninghemsidelankning.html

2011-12-23 @ 16:56:12
URL: http://tallstigenkaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0