Mys med kaninerna

Har i stortsätt spenderat hela veckan med mina långöron.
Jag har städat alla kaninernas burar, mysslat om varje kanin och låtit dom skutta i hagen.
Intro har utveckats till en snygg stabil hare, Yra blir bara goare och knäppare, korsningarna är urmysiga.
Jag är så glad att jag får tillbringa mitt liv med dessa underbara varelser.

Idag åkte jag iallafall till söderhamn, nu myser jag med mina goa vovvar. Vi har varit ute och busat en stund och såklart har jag suttit och borstat båda två, nu ligger dom utslagna i sängen.
Imorgon ska jag träna inkallning med Pandora på åkern. Det behövs verkligen. Sen så ska jag ta en långpromenad med båda två om jag hinner.

Här kommer lite bilder på Intro snyggingen som jag fortfarande funderar på att döpa till Speed, han är så speedad den haren.

Bilderna är otroligt kassa, men laddar upp dom så att inlägget blir lite roligare.







Kommentarer
Postat av: Michis

Vilken fin hare! :)

2011-12-07 @ 19:50:40
URL: http://michiskaks.blogg.se/
Postat av: sara

Ååh, så himla fina dom e! :)

2011-12-08 @ 14:07:41
URL: http://kaninernas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0