Gammal video


Åh, vad liten Joshi har varit en gång i tiden. Så himla söt.

Kommentarer
Postat av: ♥ frida ♥

sv: Tack ska du ha! Ja stora burar ska man ha tycker jag ;) har blivit mer noga med det sedan jag flyttade hemifrån, hade inte direkt möjlighet till det (jo sista 2 åren jag bodde hemme), innan var det precis lagliga mått:P Men nu när jag har stor bod så är jag glad att kunna ha stor yta till kaninerna :D Och kaninerna trivs med mycket bättre :P



Charmig video :)



kram

2011-10-30 @ 23:03:37
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/
Postat av: ♥ frida ♥

Sv: Skriver bara sanningen;)

Jättekaniner är underbara. Albin är våran första jättekanin. Vill ha fler i framtiden men kan bara ha en i taget :) Nästa jättekanin blir en fransk vädur ^^, Tycker dem är underbart söta!:D

Albin hälsar och säger tack ;)

2011-10-30 @ 23:43:09
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0