Svar från frågestunden

Tessan: Jag utfodrar mina kaniner med Stampe pellets, harkorsningarna får ca 1 dl att dela på om dagen.
Yra får en dl. Sedan har de såklart tillgång till färskt hö och vatten.



Yra bor i en enfackare som har cirka måtten 240x80x70.



Joshi och Chili bor tillsammans i en 10x80x90 bur.
Jag har för tillfället ett ledigt fack. På måndag flyttar det hit en till hare som ska bo i det andra facket
som har måtten 115x80x90.





Mina kaniner får skutta en sväng i rasthagen varje dag, några gånger i veckan får dom komma ut i sele.
De kaniner som jag hoppar med hopptränas 1-2 gånger i veckan.

--

Johanna: Oj, svår fråga! ca 80 kaniner har jag haft.

Top 3 favoritraser är
1. Belgisk hare
2. Belgisk jätte
3. Harkorsning

--

Hoppas på att få flera frågor! Tveka inte på att ställa frågor.


Kommentarer
Postat av: frida

Ja verkligen!:D



Vilka stora fina burar du har till dina kaniner :D

2011-10-30 @ 10:59:48
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hopptävlar du med dina kaniner? ;)



Fin blogg! :D

2011-11-10 @ 16:02:49
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0