Gofisar

Är jättedålig på att uppdetera jag vet, men jag har inte så mycket att säga.
Yra går på hö + vatten diet nu och Intro har upptäckt hans manlighet.

Det vore jätteroligt om någon vela låna honom för avel då han är en så snygg hare med jättebra tan-teckning.

Korsningarna har iallafall flyttat ut igen och de mår prima. Löshoppade med Joshi lite och det gick också bra, han var lite seg och trött. Måste verkligen börja träna honom igen, han är tjock!

Här kommer lite bilder iallafall.

Såhär söt är Intro när han vilar!


Min gobit


Stiliga kille!


Långa ben har han också!


Sessan Yra


Min guldklimp

Kommentarer
Postat av: sara

Blir så sugen på att skaffa en belgisk hare varje gång jag kollar din blogg haha. x) Hur stora är dom?

2012-01-08 @ 14:46:53
URL: http://kaninernas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0