Mycket på g

Bloggen har legat på is ett bra tag och kommer göra det en tid framöver.
Det är mycket som händer just nu. Alla kaninerna ska ut på foder.

Varför? jo för att tiden inte räcker till just nu.

Intro ska till sin uppfödare som finns här (www.Kaninkanin.com) han kommer att ställa ut Intro åt mig, regga honom och ordna stamtavla åt mig. Så otroligt snällt! Sedan så vet jag att min älskling kommer att få det kanonbra hos Andreas. Han flyttar den 3-5 april

Yra ska till Karin som finns här (www.Busebo.com) även hon föder upp Belgisk hare, så troligtvis kommer Yra att få gå i avel den tid hon bor hos dem.

Det kommer att bli sjukt tomt här, kommer säkert vara i chock ett tag men så får det vara. Får tillbaka dem så fort jag säger till så.

Korsningarna söker fortfarande fodervärdar. Hoppas rätt fodervärd dyker upp åt mina lurvbollar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0