Yra

Imorgon åker jag och Sabina till Tierp för att lämna av Yra som ska vidare mot Skåne. Jisses vad jobbigt det kommer att bli. Min prinsessa, mitt hjärta. Åhh.

Jag får iallafall tillbaka henne några månader, hon ska ställas ut och få en kull. Sen kommer hjärtat hem igen.
Ska passa på att kolla på lite kaniner när jag endå är på utställningen.

Detta år verkar förövrigt vara ett dödsår.
Det för fruktansvärt mycket djur. Yras kull dog inom loppet av 2 dagar.
Yra och Intros mamma har avlidit.
Massor av kaninungar har dött. Vi fick avliva ett marsvin i skolan igår.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ingenting händer mina älsklingar. Karin och jag bestämde att om Yra skulle avlida så får jag en ny hona. TÄNK om det händer bara för att vi kom fram till det? Usch, nej får inte tänka så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0